Γλώσσα:

Claim handling

Στις υπηρεσίες μετά την πώληση, προσφέρουμε:

Παρακολούθηση Κατά την Περίοδο Εγγύησης του Ναυπηγείου:

Διατηρούμε στενή επικοινωνία με τους πελάτες μας  όσο τα πλοία βρίσκονται ακόμη υπό την εγγύηση του ναυπηγείου, ‘ωστε ότι τυχόν ζητήματα  προκύψουν να αντιμετωπιστούν  άμεσα.

Άμεση Διαχείριση των claims  Κατά την Εκτεταμένη Περίοδο Εγγύησης:

Μόλις τα πλοία εισέλθουν στην εκτεταμένη περίοδο εγγύησης, αναλαμβάνουμε την άμεση διαχείριση των claims με τους πελάτες. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει την πιο αποτελεσματική και άμεση επίλυση τυχόν θεμάτων που προκύπτουν σε αυτή τη φάση.

Τεχνικές Συναντήσεις:

Διοργανώνουμε τεχνικές συναντήσεις με τους πλοικτήτες  προκειμένου να συζητήσουμε τα ανοιχτά αιτήματα, με τη συμβουλευτική υποστήριξη του τμήματος Αξιώσεων/Σχεδιασμού της GEA στο Oelde και του τοπικού γραφείου της GEA. Αυτή η προσπάθεια διασφαλίζει ότι όλα τα τεχνικά ζητήματα εξετάζονται και επιλύονται διεξοδικά.

Στόχος μας η υποστήριξη και  εξυπηρέτηση πελατών καθ' όλη τη διάρκεια των περιόδων εγγύησης.